בר/בת מצווה

הפקת בר/הפקת בת מצווה

כל אחד מימי ההולדת של הילדים הוא חשוב ומיוחד, אבל אין ספק שיש אירוע אחד חגיגי ומרגש קצת יותר. אלא שזהו גם האירוע המורכב והרגיש שאתם צפויים לתכנן, משלל סיבות.

למעשה, הפקת בר מצווה מחייבת תשומת לב להמון פרטים קטנים שיבטיחו חגיגה גדולה ואירוע ברמה גבוהה באמת. הפקת בת מצווה עשויה להיות מאתגרת עוד יותר ככל שלכלת האירוע יש דרישות ברורות ורעיון בנוגע לאופן שבו הערב הזה אמור להיראות.

הפקת בת מצווה ססגונית יותר

הפקת בת מצווה, בוודאי כשלא מדובר בהפקה הראשונה בכיתה, היא תמיד מאורע מורכב. זאת משום שהילדה רוצה להרשים את החברות ולתכנן אירוע שאף אחת מהן לא תשכח, לפחות עד ליום שבו תינשא. היא רוצה הפקה גדולה ונוצצת ככל האפשר, ואתם צריכים להתחיל לבחור את המיקום האידאלי, את העיצוב הנכון וגם כמה אטרקציות שישלהבו את האורחות המיועדות.

הפקת בר מצווה בסטייל

הילדה היא לא היחידה עם דרישות וחזון ברור, דרך אגב. למעשה, הפקת בר מצווה צריכה אף היא להתבצע תוך יצירת איזון בין השאיפות והחלומות של חתן האירוע לבין התקציב והיעדים האישיים שלכם. אל היעד הזה ניתן להגיע בקלות עם ליווי מקצועי וצוות הפקה מיומן. חברת Piece of Art מציעה לכם את ההזדמנות להפוך את הערב המיוחד הזה לחוויה מטריפה, כזו שגם הילד וגם חבריו יזכרו הרבה אחרי שייעלם הקונפטי.

מקבלת הפנים ועד המוזיקה

כדי להבטיח הפקת בת מצווה או הפקת בר מצווה ברמה הגבוהה ביותר, צוות Piece of Art יעזור לכם לקבל את כל ההחלטות החשובות ביותר לקראת הערב המרגש. מעיצוב קבלת הפנים, דרך תפריט האוכל המשובח ועד לבחירת השירים והגדרת התוכן המדויק לאירוע כולו, עם הניסיון הרב של הצוות אתם יכולים להיות רגועים הרבה יותר ולהגיע לאירוע כאורחי הכבוד שאתם.

הפקת בר מצווה – מאיפה מתחילים?

אם כן, בשלב הראשון של הפקת בר מצווה או הפקת בת מצווה, ננסה לתכנן את האירוע ולהבין מה המטרות שלכם. למשל, בבחירת הלוקיישן האם אתם מעדיפים חגיגה בטבע (בים או בפארק) או דווקא אירוע קלאסי באולם אירועים? האם הילד או הילדה מתכננים לשיר או לרקוד במהלך האירוע, או שמא תעדיפו להסתפק בתקליטן או מופע מיוחד אחר? רק אתם יודעים מה נכון לכם ולילדים שלכם, והבחירות הללו חשובות כבר בראשית הדרך.

אירוע מעורר קנאה

למעל לכל, הפקת בת מצווה או בר מצווה עם חברת Piece of Art היא ההזדמנות שלכם להפיק קרנבל מושלם, שופע בצבעים, בטעמים, במוזיקה טובה ובאווירה מחשמלת. זהו האירוע שגם החברים שלהם יתקשו לשכוח, והאירוע שגם הם יבקשו לעצמם. כדי להגיע אל הנקודה הזו אתם לא צריכים לעבוד קשה, לתמרן בין משימות או להתרוצץ בלי מנוחה. בשביל זה אנחנו כאן.

גלרית בר / בת מצווה

אירועים נוספים

ימי הולדת

הפקה ליום הולדת הינה דבר חשוב ביותר, יום ההולדת קורה פעם בשנה, וכמובן שבימי הולדת משמעותיים אנו רוצים חווית הפקה משמעותית ובנוסף שהאירוע יהיה יוקרתי, בקונספט מיוחד בעיצובים חדשניים וכמובן שיכלול את כל מה שאנחנו רוצים מאירוע מושלם

הפקת חתונה

יש מי שחולם על יום החתונה שלו מגיל צעיר מאוד, והוא יודע בדיוק איך היום הזה ייראה. מהפרחים ועד שיר החופה, הפרטים המרכזיים ידועים לו היטב. מצד שני רבים כלל אינם יודעים למה לצפות או מה יהיה צבען של המפיות.

השקות וכנסים

לאורך השנים אנחנו נדרשים לתכנן לא מעט אירועים, חלקם פרטיים וחלקם עסקיים. לכל אירוע יש מטרות ברורות, והן חשובות כדי שנוכל להבטיח הפקה מצוינת ומרהיבה אלא שיש אירוע אחד שבו מפלס הרגישות עולה: הפקת כנסים מקצועיים